En primer lloc, aquest vídeo que mostra una nit de patrulla amb la Guàrdia Urbana al Ciutat Vella. Un home apunyalat es resisteix a ser portat a l'hospital i acaba arrestat per agredir als agents.
En segon lloc, aquesta carta al director de La Vanguardia que explica el turment d'un veí que comparteix escala amb un meublé. El pobre està desesperat perquè fins ara les autoritats no feien res per controlar aquests locals però a sobre ara, aquest tipus de negocis poden ser legals.
Finalment aquest petit article de El Punt que posa de manifest que la legalització de la prostitució no elimina la prostitució al carrer i que, en els llocs on s'ha aplicat, fins i tot ha empitjorat el problema.
4 comentarios:
Brutal el vídeo. ¡Es UN tío solo, se enfrenta con bastante desparpajo a la Urbana DELANTE de las cámaras!
¿Os imagináis lo que harán cuando se junten varios, sin cámaras delante y sin policía?
Bueno, los que vivimos en el Raval no hace falta que nos esforcemos mucho para imaginarnoslo.
El vídeo pone los pelos de punta. Me gustaría que J. Hereu nos hiciese una crónica, para ver si esto forma parte del "centro histórico de calidad" que tan orgulloso está de haber construido.
Espero que no se les ocurra "regularizar" la prostitución en el Raval. Si ahora muchas calles ya están en manos de las mafias de proxenetas, ¿como será la situación cuando ganen más poder y cuadrupliquen su negocio?
Proxenetas a la cárcel, multas a los puteros (que se enteren sus familias, que igual tienen algo que decir) y las prostitutas que se vuelvan a sus países donde las trataban tan bien (que aquí somos unos carcas y unos hipócritas supermalos).
preberite celoten blog, kar dober
Publicar un comentario